wtorek, 13 sierpnia 2013

odcinek 8

Po lodach Violetta z Federiciem poszli do domu gdzie zauważyli że Angie i German się dziwnie zachowują . Viola miała pytać się Germana czemu się tak dziwnie zachowuje z Angie , ale poszła z Fedem
do pokoju . Federico zapytał Violettę ; I jak lepiej Ci po tych lodach ? Violetta ; Jasne trochę lepiej , ale ... Federico ; Wiem czemu ale bo tęsknisz za Leonem . Violetta ; Wiesz Fede z jednej
strony moje serce było podzielone na pół , a z drugiej ... po prostu kocham Leona ! Co ja mam robić? Federico ; Nie wiem . Na razie ciesz się z tego co masz . Violetta ; Dzięki . Jesteś super.
Federico ; Dobra idź już spać pa . Violetta ; Pa . Nazajutrz Violetta myślała na zajęciach tylko o Leonie , a Leon cały czas myślał o niej jednak nie zamierzali do siebie wrócić . Ludmiła po zajęciach
zapytała się Violetty ; Violu co już ciebie Leoś porzucił dla tej ... na drugim miejscu urody dziewczyny . Teraz biedna przeżywasz szok bo ciebie nikt normalnie nie szanuje . Gdy to Violetta usłyszała
od razu wpadła w wściekłość i powiedziała ; Ty za to Ludmiła nigdy nie będziesz z Tomasem . Gwarantuje ci to bo Tomas kocha wiesz kogo ? Ludmiła ; Ciebie ? Mylisz się . Violetta ; Nie Ludmiła nie mnie
tylko Fran . Ludmiła ; Coooo ????!!! . I w tej samej chwili Ludmiła krzyknęła ; Nieeeeee!!!!!! . Oczywiście Violetta zmyśliła to żeby zazłościć Ludmiłę . Violetta miała iść do domu dzisiaj sama
bo Federico został jeszcze z Maxim , Brodwayem , Napo i Braco . Nagle zobaczyła jak podchodzi do niej Leon i zapytał Violę ; Hej . Mogę cię odprowadzić? Violetta ; Pewnie . Gdy szli Violetta zapytała Leona ;
Leon z nami już wszystko skończone? Leon zamilkł , ale po paru minutach powiedział ; Wiesz chyba na razie tak , ale nigdy nie zapomnę o tobie . Violetta; Ja o tobie też Leon , ale zostaniemy przyjaciółmi?
Leon ; Tak zostaniemy najlepszymi przyajciółmi . Violetta ; Dobra już jestem pod domem dzięki za odprowadzenie i pamiętaj Leon ... bardzo Cię kocham . Leon dał całusa Violi w policzek i poszedł.
Tymczasem Ludmiła próbowała zbliżyć się do Tomasa . Naty miała trochę dość że Ludmiła rządziła ją i powiedziała ; Ludmi ? Ludmiła ; Tak Naty moja nieutalentowana przyjaciółko? Naty ; Mam tego dosyć , że
mnie tak traktujesz . Odchodzę ! Ludmiła ; Naty nie możesz ! Kto mi przyniesie wodę ? Kto mi nasmaruje krem żebym miała błyszczącą cere? Naty ; Sama sobie rób . Przecież od tego masz siebie .
Ja odchodzę ! Naty wychodzi . Późnym wieczorem Viola poszła spać i śniło jej się jak wraca do Leona i jak śpiewają Podemos i ich pierwszy pocałunek . Ciąg dalszy nastąpi ...


Sen Violi ;




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat~!~