piątek, 30 sierpnia 2013

odcinek 14 OSTATNI

Naty miała już powiedzieć do Maxiego kocham Cię , ale przerwała to jej Ludmiła która powiedziała ; Naty wszędzie cię szukałam ! Gdzie byłaś ? A szwędałaś się z tym pajacem Maxim . Maxi ; Powiedziała
świnka Piggie ! I Naty również zaczęła śmiać . Ludmile to się nie spodobało i powiedziała ; Naty ! Weź się w garść . Muszę ci powiedzieć co takiego dokonałam . Powoli Ludmiła i Naty oddalały się
od Maxiego . Gdy były w Studiu Ludmiła powiedziała ; Słuchaj . Violetta już nigdy nie będzie z Tomasem ! Jeejjj ! Naty; To fajnie . Ludmiła ; To fajnie?!!! Przecież to był najgenialniejszy pomysł
na świecie . Naty ; Ludmiła mogę już iść? Ludmiła ; A gdzie chcesz iść ? To tego hipotamiego rapera ?! Hahaha słuchaj jesteś z dużo wyszszej ligi , ale nie takiej dużo wyszszej niż ja ! Nie jest
ciebie wart . Naty ; Masz rację Ludmiła ! Ludmiła ; No ! Naty ; Zwalniam się ! Ludmiła ; Jak to ? Kto będzie mi nakładał maseczki ? Kto będzie mi przynosił wodę ? Kto ... Naty jej przerwała ; Znajdź
inną , naiwną dziewczyną , ale mnie do tego nie mieszaj ! Naty wychodzi i odchodzi od Ciebie ! Ludmiła ; Ale Naty ! Dobra znajdę lepszą pomocniczkę ! Naty powiedziała z daleka ; Powodzenia ! W tej
samej chwili Violetta była zrozpaczona filmikiem który pokazała jej Ludmiła . Gdy spotkała Tomasa Tomas zapytał ; Hej Viola . Czemu płaczesz ? Violetta ; Dowiesz się od twojej dziewczyny Ludmiły!
I Violetta pobiegła z płaczem do domu . W domu była bardzo napięta atmosfera ponieważ German ciągle myśli o Angie , ale przestał o niej myśleć gdy przyszła Violetta . German zapytał ; Co się stało?
Czemu płaczesz Violu? Violetta ; To się stało bo ... zranił mnie Tomas ! German ; Mówiłem ci żebyś się z nim nie spotykała , ale nie przejmuj się Olga zrobi ci herbatkę owocową . Violetta ; Dzięki
tato . A jeszcze jedno ; Pomyśl nad związkiem z Angie . To bardzo miła , wesoła ... German dodał ; Śliczna , promiejąca uśmiechem i nagle się otrząsnął ; Yyy ... Viola idź do pokoju Olga już robi
herbatę . I Violetta poszła do pokoju ćwiczyć rolę na koniec roku który ma się odbyć już pojutrze ! Następnego dnia w Studiu Pablo , Beto , Gregorio , Antonio i Angie zwołali wszystkich na próbę .
Pablo poprosił żeby jako pierwsi wystąpili wszyscy w piosence Te Creo . Następnie Ludmila zaśpiewa piosenkę Destinada a Brillar . Potem Violetta z Tomasem Voy Por Ti . Później wszyscy zaśpiewają
En Mi Mundo (piosenkę stworzoną przez Violettę) . Na samym końcu w wielkim finale zaśpiewają Sejor Major . Próba trwała dwie godziny . Łącznie z przerwami . Gdy Violetta śpiewała z Tomasem na próbie
Voy Por Ti wyobraziła sobie łąkę , ale zamiast łąki wyobrażała sobie momenty które spędziła z Leonem . Po próbie Francesca z Camilą zaprosili wszystkich do RESTO żeby uczcić jutrzejsze zakończenie
roku szkolnego . Violetta powiedziała , że przyjdzie później bo chce jeszcze odwiedzić Leona . Gdy Violetta szła do Leona zauważyła że Leon jest w dobrym humorze . Gdy zobaczył Violettę powiedział;
Hej Viola . Cieszę się że jako pierwsza do mnie przyszłaś . Violetta ; To drobiazg . Przyniosłam ci nagranie z naszej próby . Gdy Leon zobaczył moment jak Violetta śpiewa z Tomasem zapytał ; Śpiewasz
z Tomasem na zakończeniu? Violetta ; Tak . Szkoda że ciebie nie ma . Leon ; Wiem. Szkoda ci że Tomas pocałował Ludmiłe ? Violetta ; A skąd o tym wiesz? Leon ; Andres mi powiedział , ale wiem że przez
niego cierpisz . Violetta ; Nie wiesz jak bardzo . Szkoda że nie będzie cię jutro . Mój tata nagra ci zakończenie roku dobra ? Leon ; Dzięki . Ale to nie to samo co śpiewać z tobą . Violetta porumieniała
z zauroczenia . Leon dotknął dłoń Violi . W tej samej chwili pielęgniarka miała założyć jeszcze coś jednego na nogę Leona . Violetta pożegnała się z Leonem i poszła . Viola jeszcze chwilę poszła
do RESTO . Po spotkaniu pożegnała się z przyjaciółmi , życzyła im dobrego wypadnięcia i poszła wieczorem do domu . Następnego dnia to był najszczęśliwszy dzień uczniów ponieważ było to zakończenie
roku szkolnego . Olga zapukała do drzwi weszła i zapytała ; A coż to panienka w dobrym humorze niż zwykle . Violetta ; Dzisiaj bardzo ważny dzień Olga . Olga ; A  Ramallo obchodzi urodziny ? O nie
trzeba kupić tort , prezenty , dekoracje ... Violetta ; Spokojnie Olga . Ramallo ma urodziny dopiero za miesiąc . Dzisiaj jest zakończenie roku ! Olga ; Aha to dlatego taki uśmieszek widnieje na twojej
twarzy . No to przebieraj się . Violetta ; Dobrze ! Gdy Violetta wyszła z domu przed jej domem stała Naty i zapytała ; Viola . Violetta ; Co się stało Naty ? Naty ; Mogę z tobą iść do Studia? Violetta;
Yyy... oczywiście chodź . W trakcie pójścia do Studia Naty zapytała ; Denerwujesz się zakończeniem ? Violetta ; Trochę . A ty ? Naty ; Też . Violetta ; Jak będziesz chciała możesz po zakończeniu roku
do mnie wpaść . Naty ; Z miłą chęcią . Gdy Naty z Violą dotarły do Studia przed nimi ukazała się Ludmiła która mówiła do wszystkich ; To ja będę najbardziej lśnić w tym występie . Wszyscy natomiast
zaczęli się śmiać . Nagle rozległ się głos Antonia w megafonie ; Uwaga uczniowie wszyscy proszę się zebrać w sali muzycznej ! Gdy wszyscy zebrali się w sali Antonio ogłosił ; Dzisiaj wielkie wydarzenie,
zakończenie roku szkolnego rozpocznie się za 10 minut . Wszyscy macie być skupieni , nie stresować się , a przede wszystkim dobrze się bawić! Gregorio odliczał kiedy Pablo z Beto mają podnieść kurtynę.
Z wielkim zdźwieniem Ludmiła powiedziała , ale już tak prawdziwiej ; Życzę wam wszystkim ... Powodzenia ! Na te słowa Brodway odezwał się ; Czy ja dobrze słyszę ? Czy Ludmiła się zmieniła? Ludmiła;
Tak Brodway dobrze słyszysz . Bardzo przepraszam wszystkich . Nie wiem co sobie myślałam . A najbardziej chcę przeprosić Violettę . I Ludmiła przytuliła Violettę . Ludmiła zapytała Violę ; Zgoda ?
Nastała cisza ... wreszcie Viola powiedziała ; Zgoda ! I wszyscy zaczęli bić . Nagle Pablo powiedział przygotowujcie się za 10 sekund wchodzicie z piosenkę Te Creo . Wszyscy po ciuchu odliczali ;
10 , 9 , 8 , 7 , 6 , 5 , 4 , 3  , 2 , 1 i wtedy kurtyna poszła w górę . Do mikrofonu podszedł Antonio który powiedział ; Witam rodziców , nauczycieli z innych szkół i was wszystkich którzy zebrali
się na program artystyczny uczniów Studia 21 . Zapraszamy uczniów ! Widzowie zaczęli bić głośne brawa . Pablo dodał ; Zaśpiewają piosenkę Te Creo . Gdy śpiewali poczuli więź ze sobą . Gdy Violetta
śpiewała pierwszą zwrotkę ujrzała za kurtyną znajomą twarz . Na początku nie myślała kto tam jest . Gdy jednak skończyła się piosenka zauważyła że to był Leon ! Violetta przytuliła Leona i powiedziała;
Cieszę się że tu jesteś . Leon ; Ja też . Pablo ogłosił widzom ; A teraz czas na wykonanie artystyczne w wykonaniu Ludmiły Ferro , zaśpiewa piosenkę Destinada a Brillar ! Gdy zaśpiewała Antonio
ogłosił 5 minutową przerwę , a później wystąpi Tomas , Violetta i dopiero teraz Antonio zauważył że jest Leon i dodał Leon w piosence Voy Por Ti . Tomas powiedział do Leona ; Życzę powodzenia .
Leon ; Dzięki i ja tobie ... też zyczę powodzenia . Tomas ; Zgoda ? Leon ; Zgoda ! Chodź barcie ! Nagle Gregorio powiedział że teraz kolej na piosenkę Voy Por Ti . W tej piosence musieli robić
miny jakby każdy chciał mieć Violettę dla siebie , ale tak było dawniej . Po piosence Antonio ogłosił że wystąpią teraz wszyscy uczniowie w piosence En Mi Mundo ! Śpiewała ją Violetta która była
bardzo szczęśliwa że Leon i Tomas się pogodzili . Po tej piosence wszyscy stali się prawdziwymi przyjaciółmi . Antonio ogłosił 2 minutową przerwę , a potem wielki finał w którym uczniowie zaśpiewają
Sejor Major . Znów kurtyna zaciągnęła się do góry . Przy mikfrofonie stali wszyscy nauczciele Studia i krzyknęli ; A O TO WIELKI FINAŁ !!! Widownia zaczęła bić , krzyczeć z całej siły . Każdy teraz
nie czuł się ani trochę wrogiem . Przy samym końcu Viola dodała po cichu ; Śpiewanie to JA ! Po tej piosence każdy się ukłonił i wszyscy powiedzieli ; Nie ma to jak nauka w Studiu 21 ! I zapadła
kurtyna . Wszyscy dzielili sobie wrażenia . Antonio przerwał im tę pogawędkę i powiedział ; Byliście świetni ! Pokazaliście talent ! Pablo ; A przede wszystkim dobrze się bawiliście i do zobaczenia
za rok ! Wszyscy krzyknęli ; Do zobaczenia ! Po wyjściu z teatru weszli wszyscy do Studia i gdy wyszli popatrzyli jak Beto z Gregoriem Studio . Jeszcze kilka osób patrzyło na szyld Studia . Gdy wszyscy
się oddalali Ludmiła powiedziała ; Zapraszam wszystkich do RESTO na lody ! Wszyscy pobiegli do RESTO by świętować . Gdy przyszli do RESTO Violetta zauważyła smutną Angie . Viola zapytała ; Co się
stało Angie ? Angie ; Nic takeigo Violu . Nie przejmuj się . Viola wiedziała że chodzi tu o Germana . W domu Castillo Ramallo i Olga powiedzieli ; Panie Germanie proszę się zastanowić . Przecież
Angie dobrze dogaduje się z Violettą , jest inteligentna , mądra German przerwał ; A przede wszystki jest śliczna i idealna na matkę Violetty . I w tym momencie German przypomniał sobie chwile jakie
spędził z Angie . Ramallo i Olga wiedzieli dlaczego tak German się zamyślił i się bardzo ucieszyli . German krzyknął do Ramalla ; Ramallo podaj pierścionek który dałem Angie ! Olga zapytała ;
Dokąd pan idzie? German ; Muszę się zaręczyć! Ramallo i Olga tańczyli wokół siebie i pierwszy raz Ramallo przytulił Olgę bez przestrzeni osobistej :D . W tej samej chwili do RESTO wszedł German
gdy zobaczył Angie powiedział ; Angie słuchaj wiem że różnie z nami to było , ale ... Angie ; Ale ? powiedziała Angie płaczącym głosem . German ; Chciałem to zrobić od bardzo dawna . Gdy German
wyciągnął pierścionek Angie się zdziwiła . German ; Angie czy chcesz spędzić ze mną i z Violettą resztę mojego życia? Czy chcesz zostać moją żoną ? Angie od razu się ucieszyła , przytuliła Germana
i powiedziała ; Tak ! Wszyscy w RESTO bili brawo . I German pocałował Angie ! Maxi zapytał Naty ; Naty możemy na chwilę porozmawiać ? Naty ; Oczywiście . I wyszli z RESTO . Maxi powiedział ; Zastanawiałem
się czy chcesz ... a może nie chcesz ... zostać moją dziewczyną? Naty od razu odpowiedziała ; Tak ! I pocałowała w policzek Maxiego . Ludmiła jeszcze wkółko przepraszała , ale wszyscy jej wybaczyli
Tomas zapytał Ludmiłe ; Ludmiła skoro tata Violi się oświadczył i skoro Naty chodzi z Maxim . Chcesz zostać moją dziewczyną? Ludmiła ; Nie wiem jak Viola . Violetta ; Zgódź się tyle razy o nim
myślałaś . Ludmiła wreszcie powiedziała ; Tak Tomas ! Później zostali parą Cami i Brodway . Gdy wszyscy się rozeszli Leon zaprosił Violettę do parku gdzie ją pierwszy raz pocałował . Gdy usiedli
wspominali momenty w Studiu gdy skończyli Violetta zapytała; Jak cię wypuścili ? Leon ; Nie ważne jak mnie wypuścili ważne że zrobiłem to dla ukochanej osoby . Violetta ; Dla Lary ? Leon ; Nie .
Dla kogoś kto zawsze przy mnie był i mnie kochał i mnie wspierał . Chodzi mi o Ciebie Violetta . Violetta się zdzwiła i w tej chwili wspominali swoje romantyczne chwile i nagle przypomniała im się
piosenka którą śpiewali Podemos . I nagle z drzew jakimś cudem spadały płatki róż . Słońce ładnia zachodziło . Violetta i Leon bardzo na siebie popatrzyli . Nagle Leon zbliżył się do Violi , złapał
ją za ręcę i Leon i Violetta pocałowali się !! . Po pocałunku Leon zapytał ; Chcesz zostać moją dziewczyną ? Violetta ; Oczywiście że tak ! I się przytulili . Ahhh . Violetta jeszcze dodała ; Na długo
zapamiętam ten rok szkolny ! Wszystko po mału się układało . Ramallo i Olga zaręczyli się , German i Angie pojechali w noc poślubną , Jade i Matias zostali ukarani w więzieniu , Brodway został
dziewczyną Camili , Maxi został chłopakiem Naty , Ludmiła została dziewczyną Tomasa , Francesca natomiast została sama i się z tego nawet cieszyła bo miała wielu przyjaciół , a Leon i Violetta
zostali również parą . I tak o to kończą się opowiadania Violi i jej historia . Violetta jak już wspomniała na długo zapamięta rok szkolny w Studiu ...


The End

Występ uczniów:

Te Creo :
 
Destinada a Billar :  




Voy Por Ti :
 En Mi Mundo:

 Sejr Major : 
Przepraszam że w opowiadaniu napisałam Sejor Major :)


Wspomnienia Angie i Germana :
 


Wspomnienia Leona i Violetty :


Drugi , słodki , końcowy Pocałunek 
Violetty i Leona ♥ :

I oto koniec opowiadań
o Violettcie :( i w TV sezonu 1 :( .
3 Seria opowiadań się nie odbędzie :( . 
Bardzo przepraszam .
O tuż 2 seria opowiadań to ostatnia seria :( .
Na pożegnanie moich opowiadań piosenka 
" Te Creo "

Zapraszam do odwiedzania mojego bloga bo również będę organizować konkursy i jak to w tytule mojego bloga o Violettcie będę dodawać dalej PHOTO , NEWSY AND MOVIE :) .
 
 
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat~!~