sobota, 3 sierpnia 2013

odcinek 6

Antonio zdziwił się co powiedziała Violetta i zapytał : Czemu chcesz zrezygnować ? Violetta : Mam małe sprawy które są do nierozwiązania . Antonio : Szkoda bo jesteś jedna z kilku najlepszych uczniów.
Violetta : Ale niestety nie mogę . Przykro mi . Antonio : Mi też ale cóż życie czasami też daje taki znak więc żebyś odeszła musisz podpisać kartkę z wypisaniem . Najpierw napisz swoje imię , nazwisko ,
datę urodzenia i ile lat jesteś w studiu lub ile miesięcy . Gdy Violetta napisała te dane pozostał jej tylko podpis który wypisze ją ze Studia 21 . Violettcie trzęsły się ręce , po kilku minutach
PODPISAŁA WYPIS ZE STUDIA ! . Nagle Antonio i Violetta usłyszeli jak krzyknęła z radości Ludmiła że Violetta już nie będzie chodzić do Studia . Antonio zapytał Ludmiłę : czemu Ludmiła tak hałasujesz
i dlaczego podsłuchiwaliście rozmowę ? Nie odpowiadając na pytanie Antonia Francesca , Cami uścisnęły Violettę i się rozpłakały . Viola jeszcze pożegnała się z innymi uczniami min ; z Tomasem .
Leon nie był tego dnia w szkole bo zatrzymały go sprawy rodzinne . Viola kazała żeby Fran przekazała Leonowi że odeszła ze Studia . Gdy Viola pożegnała Gregoria , Pabla , Angie , Beta i Antonia
wyszła ze Studia . W drodze do domu czuła smutek , ale wiedziała że dobrze zrobiła . Wszyscy w Studiu byli bardzo przygnębieni tylko nie Ludmiła i Naty . Od razu gdy Violetta wyszła Ludmiła powiedziała:
No więc widzicie teraz macie tylko jedną gwiazdę czyli mnie !!! Natomiast nikt się nie cieszył , a Ludmiła była wściekła . Nazajutrz Leon przyszedł do Studia i czekał na Violę . Martwił się czego
jej dzisiaj nie ma ? Kiedy zobaczył na korytarzu Francesce zapytał : Hej nie wiesz gdzie jest Viola ? Francesca : Jak to gdzie? Wypisała się wczoraj niestety ze Studia Leon : Cooooo ??!! Nie!!!
Francesca : Też przeżyliśmy smutek tylko nie ... Leon ; Nie musisz mówić wiem o kogo chodzi . Dzięki za informację . Muszę po zajęciach pójść do Violi . Nagle Gregorio ogłosił żeby uczniowie
zebrali się na zebranie w sali gdzie uczy Beto . Na zebraniu uczniowie byli ciekawi po co nauczyciele ich zawołali . Antonio ogłosił : W sprawie że Violetta Castillo nie może już wrócić do Studia
mamy nowego ucznia w sumie dwóch ale ten drugi przyjedzie jutro . Camila zapytała : Antonio to będą dziewczyny czy chłopcy ? Antonio : Dziewczyna i chłopak . Dzisiaj dojedzie do nas do Studia
koleżanka Leona : Lara ! Leon bardzo się zdziwił przyjściem Lary . Leon bardzo zaprzyjaźnił się z Larą . Lara gdy zobaczyła Leona bardzo się ucieszyła . Beto ogłosił że jutro dojdzie chłopak .
Po zebraniu Lara zapytała Leona ; Dawno ciebie nie widziałam . Tęskniłam za naszymi dowcipami . Leon : Ja tak samo . Przepraszam cię , ale muszę teraz iść mam ważną sprawę . Lara ; Dobrze . Oprowadzisz
mnie jutro po Studiu ? Leon : Pewnie do zobaczenia ! Lara : Pa . Leon szedł do Violi . Tymczasem Violetta pisała coś w swoim pamiętniku . German wpuścił Leona , a Leon zapukał do Violetty do drzwi
Viola : Kto tam ? Leon ; Leon mogę wejść ? Violetta : Na chwilę . Gdy Leon przyszedł zapytał Violę : Czemu odeszłaś ze Studia ? Viola : Słuchaj Leon bardzo ważne sprawy mnie zatrzymały . Leon ;
Na przykład jakie? Violetta : Nie umiem wymienić teraz . Leon: Nie przejmuj się ja wiem czemu Camila i Francesca mi powiedziały . Violetta : Leon po prostu moje serce jest podzielone na pół . Leon:
Dobrze ja myślę że dacie ci chyba trzeciej szansy to był zły wybór . Violetta: Leon proszę ... Leon : Nic nie mów . Przemyśl jeszcze to i Leon zatrzasnął drzwiami i wyszedł . Violetta była bardzo
smutna , ale pomyślała żeby na razie wszystko sobie poukładać tak też poradziła jej Angie . Następnego dnia do domu Violi przyjechał syn przyjaciółki taty Violi Federico . Federico to akurat był
nowy uczeń Studia 21 ! Gdy dziewczyny zobaczyły Federica w szkole od razu opadły szczęki . Leon oprowdzał Larę po szkolę . Gdy doszli do sali tam gdzie uczy Beto Leon rozmawiał z Larą jak bawili
się w dzieciństwie . Tymczasem Viola poszła do Studia zapytać Antonia czy może wrócić ponieważ chciała wszystko zacząć od nowa więc Antonio się zgodził . Wracając gdy rozmawiali Leon z Larą Leon
powiedział do Lary : Słuchaj jednak coś więcej do ciebie czuję niż tylko przyjaźń czuję miłość ! Lara : Ja tak samo . Tą rozmowę podsłuchała Ludmiła i chciała to wszystko pokazać Violettcie .
Gdy Viola stanęła w drzwiach z Ludmiłą Lara POCAŁOWAŁA Leona !!! Ciąg dalszy nastąpi ...


Nie !!!! :'(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat~!~