sobota, 24 sierpnia 2013

odcinek 12

Kiedy Viola wysiadła z tramwaju była na wprost szpitala gdzie czekały na zewnątrz Francesca , Camila , Maxi , Napo , Braco i Andres . Wszyscy zaprowadzili zdenerwowaną Violę do sali gdzie leży Leon . W sali
siedziała koło niego Lara która karmiła go łyżką . Viola miała się rozpłakać , ale zrobiła dzisiaj wyjątek i nie płakała i weszła ze wszystkimi do sali . Leon ; Cieszę że wszyscy do mnie przyszli i ty też
Viola . Lara ; A szczególnie cieszysz się że to ja przyjechałam? Leon ; Tak . Żartuje cieszę się że wszyscy przyjechali . Violetta ; Co ci się stało ? Leon ; Okropny wypadek na motorze . Nagle zadzwonił telefon
Lary . Okazało się że jutro Lara ma wyjechać do Włoch razem z rodzicami . Kiedy to Lara usłyszała była bardzo rozczarowana i powiedziała smutno do Leona ; Leon jutro wyjeżdżam do Włoch bo moi rodzice będą mieli
większe zarobki . Leon ; Będę tęsknił Lara , ale musisz wiedzieć że zawsze będę twoim chłopakiem . Gdy to Violetta usłyszała postanowiła że z Leonem będzie tylko kumplami i nic więcej . Gdy wszyscy poszli nawet
Lara bo musiała się pakować została tylko Violetta . Leon ; Bardzo się ciesze , że ty przynajmniej jeszcze zostałaś . Violetta ; Nie ma za co poza tym i tak Angie kończy pracę w Studiu za godzinę więc jeszcze
godzinę zostanę . Ok najpierw pomogę ci ogarnąć bałagan w twojej szafce . Leon ; Viola nie musisz sprzątać taka łądna dziewczyna jak ty nie powinna sprzątać . Violetta nie wiedziała co powiedzieć i szybko zmieniła
temat . Violetta ; Więc nic ci się nie stało ? Leon ; Chyba nic , ale wątpie czy będę na zakończeniu roku szkolnego . Violetta ; Szkoda . Angie ci wszystko nagra . Len ; Usiądź Viola . Słuchaj zastanawiałem
się o naszej przyjaźni i ... Violetta ; I ... i w tym samym momencie Leon miał pocałować Violettę , ale przeszkodziła im w tym Angie i pielegniarka która miała zbadać Leona . Violetta ; Trzymaj się Leon .
Leon ; Pa . Nazajutrz w Studiu Ludmiła była wniebowzięta bo Lara wyjeżdża i miała nadzieję że Viola będzie z Leonem i nie będzie kochać Tomasa . Kiedy zobaczyła Tomasa powiedziała: Tomi jaki śliczny dzień.
Tomas ; Tak bardzo ładny . Byłaś u Leona w szpitalu ? Ludmiła ; Nie . Tomas ; Ja zamierzam dzisiaj go odwiewdzić . Wybrałaś piosenkę na koniec roku? Ludmiła : Tak będę śpiewać Destinada a Billar , a ty z tym
trzepniętym Leonem i diabelską Violą? Tomas ; Diabelską Violą i trzepniętym Leonem ?! Ludmiła ; To znaczy ładną Violą i fajnym Leonem . Tomas ; Tak lepiej muszę iść pomóc Beto z przygotowaniami na zakończenie
roku pa . Ludmiła ; Pa . Ludmiła uwarzała że to jest jej najlepszy dzień , ale nie tylko Ludmiła miała dobry dzień również dobry dzionek miał Maxi który zdecydował się powiedzieć Naty co do niej czuje i zapytanie
się czy chce zostać jego dziewczyną? Naty również chciała zapytać się Maxiego czy chce zostać jej chłopakiem? W tym samym momencie German czekał na powrót Angie . Kiedy Angie przyszła German zapytał ; Angie
możemy porozmawiać ? Angie ; Oczywiście German . German ; Jest sprawa chciałbym się ciebie zapytać czy zostaniesz moją ... dziewczyną? Angie zatkało nie wiedziała co powiedzieć , ale rzekła ; German ja przecież
jestem twoją szwagierką i ... German ; No i ? Angie ; Słuchaj German też coś do ciebie czuję i to coś jest związane z sympatią , ale ... musisz zapytać się Violi . German ; Ok co jeszcze ? Angie ; German może
kiedyś moja dzisiejsza odpowiedź brzmi Nie . Przepraszam . I Angie wyszła natomiast German klepnął siebie o gazete i pomyślał ; I jak głupek myślałem że to wypali że od razu powie Tak . W Studiu Pablo zwołał
zebranie . Zabranie dotyczyło pożegnania Lary ze Studia . Jeszcze przed zebraniem Lara pożegnała się z Leonem i dali sobie całusa w usta . Pablo ; Mam nadzieję że Lara jeszcze nas odwiedzisz i mam nadzieję
że jeszcze kiedyś zapiszesz się znowu do naszego Studia . Lara ; Też mam taką nadzieję i sie uśmiechnęła . Gdy Lara pożegnała się ze wszystkimi uczniami ze Studia nawet z Violettą poszła na lotnisko . W tym
samym momencie Gregorio przypomniał ; Już cztery dni dzielą nas do końca roku szkolnego . Beto ; Mamy nadzieję że macie przećwiczone piosenki . Uczniowie chórem ; Tak . Pablo ; I pamiętajcie żeby się nie stresować
i żeby się dobrze bawić . Po zebraniu Violetta udała się do Leona . Gdy weszła do sali Leon się bardzo ucieszył na jej widok . Violetta ; Cześć Leon mogę wejść ? Leon ; Oczywiście . Violetta ; I jak tam ?
Leon ; Wszystko w porządku jestem prawie zdrowy . Violetta ; To bardzo się ciesze . I szkoda że Lara pojechała tęsknisz . Leon ; Tęsknie . Jak nie mam tęsknić za swoją dziewczyną ( powiedział radośnie ) .
Violetta ; No jasne . Leon ; A i przepraszam za ten pocałunek co miał nastąpić do była chwila słabości . Violetta ; Aha ok ja już muszę iść pa . Leon ; Pa . Tymczasem Ludmiła spotkała Tomasa chodzącego w kółko
w parku . Ludmiła pobiegła i zapytała ; Hej Tomi . Co robisz? Tomas ; Myślę o kończącym się roku . Ludmiła ; Aha . Słuchaj masz tutaj brud na ustach . Tomas ; Tak ? Gdzie ? Ludmiła ; Czekaj zdumchnę go i w tym
momencie Ludmiła pocałowała Tomasa ! Widziała to Francesca i nagrała . Ciąg dalszy nastąpi ...
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat~!~