niedziela, 11 sierpnia 2013

odcinek 7

Violetta była zrozpaczona co zobaczyła ! Ludmiła była bardzo z tego zadowolona bo zrobiła nazłość Violi ponieważ się zemściła za to że upokarzała ją przy Tomasie. Gdy Viola poszła Leon zauważył że to zobaczyła
Viola i pobiegł za nią . Viola rzekła ; Dzięki że mnie upokorzyłeś ! Leon ; Ja cię upokorzyłem ?!! To ty mnie zawsze zdradzasz z Tomasem . Violetta się nie odezwała i poszła . W tej samej chwili Camila i Francesca
rozmawiały o Violettcie . Cami zapytała Fran ; Nie wiesz dlaczego Viola od dwóch dni jest taka smutna ? Francesca ; Nie wiem , ale chodzi chyba o Leona . Cami ; Masz rację ! Nagle do nich podszedł Brodway
i zapytał ; Hej Fran mogę na chwilę porwać Cami ? Francesca ; Nie ma sprawy to pa Camila . Cami ; Pa . A ty Brodway gdzie mnie zabierasz ? Brodway : Musimy porozmawiać . Camila ; Jasne , ale o czym? Brodway:
Pamiętasz jak kiedyś szalałaś ty i Fran za mną ? Camila ; Ta pamiętam te czasy hahaha nie przejmuj się już nam przeszło . Brodway ; Bardzo szkoda bo ... Camila ; Bo ?? Brodway ; Bo bardzo mi się podobasz Cami.
Camila ; To miłe . Ty też mi się podobasz głupku i kami przytuliła Brodwaya . Brodway zapytał ; To jak zostaniesz moją dziewczyną? Camila ; Tak ! . W tym samym czasie Angie sprzątała kuchnię . Słyszała jak
German idzie dlatego ułożyła plan . Będzie udwać że zamdlała ! Gdy German wszedł do kuchni zauważył Angie na podłodze . Chwilę wołał ; Angie ! Angie ! Nagle Angie zrobiła Buu !! German się wystraszył i powiedział
że się wystraszył , Angie powiedziała że go nabrała . I w tej samej chwili German pocałowała Angie !!! Viola spacerowała sobie po parku gdy zauważyła Federica . Federico podszedł do Violetty i zapytał : I jak
tam z Leonem ? Viola: Nie ma o czym rozmawiać Fede. Ciągle się sprzeczamy . Poza tym Leon ma dziewczyne . Federico ; Co ??? Która to ? Violetta ; Ta Lara . Federico ; Talara? hahaha Violetta ; No już nie żartuj!
Federico ; Chodź pójdziemy na lody . Violetta ; Z miła chęcią . Ciąg dalszy nastąpi ...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat~!~