sobota, 3 sierpnia 2013

odcinek 5

Gdy Violetta usłyszała że jej ojciec zrywa z Jade od razu się ucieszyła . German kazał Jade i Matiasowi spakować rzeczy . Po spakowaniu rzeczy Jade i Matias wyprowadziła policja . Ja pożegnałam się
z Matiasem i z Jade . Kiedy Jade i Matias pożegnali się z domem Jade powiedziała Germanowi : Jeszcze zobaczysz German ! Jeszcze wrócę ! Violetta : Nie wydaję mi się Jade . Mam tutaj nagrania jak
mnie poniżałaś . Jade: Ach tak ja za to zrobiłam zdjęcia jak ty spotykałaś się z ... I w tym samym czasie do drzwi zadzwoniła policja i wzięła Jade i Matiasa . Przez kilka sekund Jade trzymała się
klamki od drzwi , ale najsilniejszy ochroniarz wziął ją do góry nogami i zakuł kajdankami . Gdy skończyła się akcja pt ; Koniec Jade i Matiasa German zapytał Violette : A o kim mówiła Jade że się
spotykałaś z kimś . Violetta : Yyy ... ooo ... Leonie ! Ale nie jesteś zły bo był już u nas na kolacji i dobrze go poznałeś . German : Oczywiście z nim możesz się spotykać , ale prosiłbym cię żebyś
nie rozmawiała z tym jak mu tam ... a Tomasem ! Jasne? Violetta: Jak słońce ! German : Dobrze idź spać . Aha jeszcze jedno pamiętaj za cztery dni przyjedzie syn mojej wieloletniej przyjaciółki Federico .
Violetta : Ok . Idę spać dobranoc . German: Dobranoc ! Nazajutrz Pablo poprosił żebyśmy zaśpiewali w pary piosenkę o tym co czujemy teraz w danym momencie . Pablo poprosił żebyśmy śpiewali w pary.
Najlepsze było to że uczniowie mogli sami sobie przydzielić partnerów . Violetta zapytała się Leona czy chcę z nią zaśpiewać? Leon się zgodził . Mieliśmy godzinę aby popracować nad piosenką i w tym
samym dniu mieliśmy ją zaśpiewać . Minęła godzina ... Angie powiedziała przez megafon żebyśmy się podeszli do sali gdzie prowadzi lekcje Pablo . Nadszedł czas na prezentacje . Francesca śpiewała
z Braco dostali po piątce . Camila i Brodway dostali również po piątce . Następni w kolejce była para Leon i Violetta . Zaśpiewali piosenkę którą nazwali Podemos . Po zaśpiewaniu dostali piątkę ,
w sumie wszyscy uczniowie dostali po piątce . Gdy Violetta śpiewała z Leonem w myślach wyobraziła sobie jakby śpiewała to z Tomasem . Viola miała dylemat . Musiała podjąć decyzję czy nie kumplować
się z Tomasem czy zerwać z Leonem? Violetta zastanawiała się w domu co ma zrobić . Poprosiła o pomoc ciocię Angie . Angie doradziła jej że ma słuchać głosu serca . Następnego dnia Violetta podjęła
trudną decyzję i poszła do Antoniego do jego gabinetu . Antonio zapytał Violettę : Violu , a ty nie powinnaś być teraz na zajęciach u Pabla? Violetta : Dałam Pablowi zwolnienie z lekcjami bo muszę
z tobą porozmawiać . Antonio : Słucham . Violetta : Jest mi tutaj bardzo fajnie , rozwinęłam swoją pasję , znalazłam tutaj przyjaciół ( oczywiście tą rozmowę podsłuchiwała Fran , Cami , Naty i Ludmiła).
Wracając Violetta : Jest mi tutaj bardzo fajnie , rozwinęłam swoją pasję , znalazłam tutaj przyjaciół ale nie mogę już się tutaj uczyć. I Violetta powiedziała to trudne słowo : Więc chcę się wypisać
ze Studia 21 ! Ciąg dalszy nastąpi ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat~!~