wtorek, 27 sierpnia 2013

odcinek 13

Francesca była załamana gdy zauważyła jak Ludmiła pocałowała Tomasa i z płaczem uciekła . Po pocałunku Tomas powiedział do Ludmiły ; Ludmiła wiem że coś do mnie czujesz , ale ja czuje tylko między
nami przyjaźń i to nigdy się nie zmieni . Ludmiła ; Ja wiem o tym Tomi , ale myślałam że ... Tomas ; Przepraszam , ale muszę iść . I Tomas poszedł , a Ludmiła była szczęśliwa że wreszcie pocałowała
Tomasa . Tymczasem Violetta miała zamiar odwiedzić Leona gdy nagle zaczepiła ją Francesca . Francesca ; Viola musimy porozmawiać . Violetta ; Przepraszam Cię Fran , ale śpieszę się porozmawiamy jutro
dobrze? Francesca ; Dobrze no pa . Gdy Violetta dotarła do szpitala w sali gdzie leżał Leon odwiedzili Leona jego rodzice . Violetta powiedziała ; Dzień dobry , cześć Leon . Mama Leona ; Widzę , że
przyszła twoja dziewczyna zostawimy was samych . Leon ; Mamo to nie jest moja dziewczyna to jest moja koleżanka . Mama Leona ; No dobrze no to my idziemy pa Leoś . Leon ; Pa . Viola przepraszam cię
za nich . Violetta ; Nie przejmuj się . Nic się nie stało . I jak będziesz na końcu roku szkolnego ? Leon ; Nie wiem . Lekarz powiedział że może mnie za tydzień wypuścić , a przedstawienie już za
trzy dni . Violetta ; Szkoda , a przyniosłam tobie owoce . Leon ; Dzięki Violetta nie wiem co bym bez Ciebie zrobił . Violetta ; Bez przesady . I jak tam z Larą dobrze wam się żyje ze związkiem na
odległość ? Leon ; Dajemy radę . Violetta ; Dobra ja już muszę iść za godzine mamy próbe z Pablem pa . Leon ; Pa . Gdy Viola poszła Leon nie przestawał o niej myśleć . W tej samej chwili Ludmiła
powiedziała Naty że pocałowała Tomasa . Naty natomiast nie była tym zainteresowana . Bardziej obchodziło jej to że chce powiedzieć Maxiemu co do niego czuje . Ludmiła dużo razy powtarzała w kółko
że pocałowała Tomasa aż w końcu się wkurzyła i powiedziała ; " Ludmiła wychodzi ! " W tej samej chwili w domu Violi Angie myślała o propozycji Germana . Niestety w głębi duszy powiedziała jej żeby
jednak nie okazywała uczuć do swojego szwagra . Natomiast German miał inne zdanie myślał że Angie i on są stworzeni by być razem . Kiedy Viola wracała ze szpitala zauważyła Tomasa . Nagle do niej
podszedł i zapytał ; Hej Violetta . Byłaś u Leona ? Violetta ; Tak . Tomas ; I jak z nim ? Violetta ; Nie najgorzej , ale chyba nie przyjdzie na zakończenie roku . Tomas ; A między wami coś jest?
Violetta ; Próbowałam z nim być , ale on kocha Larę . Tomas ; Nie chciałbym być taki no wiesz ... ale Viola mam u ciebie jakąś szansę ? Violetta ; Czekaj , czekaj to ty chcesz ze mną chodzić kiedy
Leon jest w szpitalu ?! Tomas ; Viola to nie tak ! Violetta ; A ja myślałam że jesteś ten jedyny i Violetta z płaczem uciekła . W Studiu natomiast trwała próba . Wszystkim wypadła nieźle . Najpierw
Ludmiła zaśpiewała piosenke Destinada a Billar , potem wszyscy zaśpiewali Sejor Major a później Viola musiała sama zaśpiewać piosenkę Voy Por Ti razem z Tomasem ! Po próbie Violetta szła do domu .
Spotkała po drodze Naty i zapytała ; Cześć Naty. Co tam u cb? Naty ; Nie powinnam z tobą rozmawiać . Violetta ; Ale to niby dlaczego? Naty ; Bo mi tak Ludmiła nakazała . Violetta ; Naty szkoda mi
ciebie że musisz być taką jej służąca . Naty przemyśl to . Proszę . I Viola poszła . Gdy Violetta przyszła do domu Angie miała spakowane walizki . Violetta nie wiedziała o co chodzi . Gdy Violetta
zapytała Germana co robią tutaj walizki Angie German powiedział ; Angie się wyprowadza . Violetta ; Znowu jej kazałeś ? German nie odpowiedział nagle schodziła po schodach ładniej niż zwykle ubrana
Angie . German już miał powiedzieć Angie żeby została , ale wziął się w garść . Viola odezwała się i rzekła ; Więc to twoja wina , że Angie się wyprowadza ? Skoro Angie się wyprowadza to ja też!
German ; Nie możesz ! Violetta ; A właśnie że mogę ! German ; Nie możesz !!! Angie powiedziała do Violetty ; Violu ty nie możesz ze mną się wyprowadzić musisz zostać z twoim tatą , a poza tym to ja
się wyprowadzam muszę przemyślić parę spraw . Violetta ; Ale Angie !!! Angie ; Violu najlepiej będzie jak na razie zostaniesz ze swoim tatą ja natomiast zamieszkam u mojej mamy albo u Pabla .
Violetta mówiła z płaczem ; Pa Angie . Angie mówiła z płaczem ; Pa Violu , ale tak będzie najlepiej i Angie poszła . Viola wiedziała że to może była też trochę sprawka Germana i od razu zatrzasnęła
się w pokoju . Następnego dnia w Studiu Ludmiła dostała słuchy że Francesca nagrała pocałunek jej z Tomasem . Jak to Ludmiła wyciągnęła telefon Francesci podłączyła ją do monitora w sali tanecznej
gdzie uczy Gregorio . Gdy Violetta przyszła do Studia Ludmiła powiedziała Violi że w sali tanecznej czeka na nią Francesca bo chce jej coś powiedzieć  gdy Violetta przyszła do sali nie zauważyła
Francesci , a w tej samej chwili Ludmiła włączyła nagranie jak Ludmiła całuje się z Tomasem . Gdy Violetta to zobaczyła rozpłakała się i wybiegła ze Studia . Ludmiła była bardzo z tego szczęśliwa .
Gdy ten filmik pokazała Violettcie od razu chciała o tym poinformować Naty , ale nie mogła jej znaleźć w Studiu . Naty natomiast umówiła się z Maxim do parku . Gdy Maxi przyszedł to powiedział ;
Cześć Naty słuchaj ciesze się że mnie zaprosiłaś musimy porozmawiać o nas . Naty ; Ja tak samo chciałam porozmawiać o nas . Czy Naty powie Maxiemu co czuje ? Czy Violetta już nigdy nie zaufa Tomasowi?
Ciąg dalszy nastąpi ...





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat~!~