sobota, 24 sierpnia 2013

odcinek 11

Gdy Olga krzyczała Intruz ! Intruz ! German szybko zszedł na dół , uspokoił Olgę i zapytał niesympatycznie Jade ; Czego chcesz? Jade ; Chciałabym cię odzyskać uwierz mi to jest kłamstwo że ja chciałam się
z tobą zaręczać dla pieniędzy ! Wybacz mi proszę [ płacz Jade ] German ; Moja córka by mnie nie okłamała ! Jade ; A właśnie że mogła ! German ; To podaj mi jeden przykład ! Jade ; Twoja córka spotyka się
z tym jakmu tam ... Tomasem ! German ; Co takiego?!! Ale to nie zmienia faktu że do ciebie wrócę mam też świadków Ramallo i Olga . I kiedy Jade to usłyszała wpadła w furje i miała pobić Germana , ale na szczęście
gdy Olga poszła zadzwoniła po policję i w tej samej chwili wzięli ją do radiowozu i załadowali ją do celi . Tymczasem w Studiu 21 Violetta , Tomas i Leon ćwiczyli piosenke na zakończenie roku szkolnego .
Kiedy Tomas przyszedł spóźniony Leon zapytał ; Gdzie tak długo byłeś ?! Tomas ; Nie było mnie całe 3 minuty. Leon ; Ok zaczynamy próbę Viola ty pierwsza . Po próbie Viola szła do domu gdzie przypomniały jej się
spędzone chwile z Leonem i pocałunek z Tomasem . Kiedy Violetta szła jechał samochód . Viola go nie zauważyła ! Była krok od wypadku gdy podbiegł do niej Leon i skierował ją na drugą stronę jezdni .
Violetta ; Dzięki Leon . Leon ; To drobiazg . Violetta ; Słuchaj nie chce być taka ciekawska , ale czy ty chodzisz z Larą ? Leon ; Yyy ... w sumie tak . Fajnie się z nią rozmawia . Violetta ; I całuje? Leon
zdziwił się . Violetta ; Yyy muszę lecieć i dzięki ! I Viola pobiegła do domu . Gdy weszła do domu German zawołał Violettę ; Violu ! Chodź na sekundkę ! Violetta ; Już idę . German ; Czy to prawda że spotykasz
się z tym łobuzem Tomasem ?! Przecież mówiłem ci że nie wolno się z nim spotykać wiesz co takiego zrobił mi jego ojciec ?!! Viola ; Wiem tato , ale naprawdę to ci to zrobił tato Tomasa , a nie Tomas ! Nawet
go nie poznałeś ! German ; Dobrze trochę mnie poniosło . Przepraszam , a czy ty chodzisz z Leonem? Violetta ; Yyy już nie Leon ma już dziewczynę i Viola się rozpłakała i pobiegła do pokoju . Gdy się położyła
i zaczęła płakać zadzwoniła do niej Francesca . Francesca ; Nie uwierzysz co się okropnego stało ! Violetta ; Co takiego ? Francesca ; Więc szłam sobie z Cami obok tego miejsca gdzie Leon ściga się na motorach
i spotkaliśmy Leona jak jeździł i w pewnym momencie skoczył w powietrze i wpadł na budkę z biletami na wejściówki zawodów motorowych i skręcił nogę i jest cały obolały na plecach . Przyjedziesz do szpitala?
Violetta ; Oczywiście gdzie to jest? Francesca ; Koło domu Camili tylko szybko ! I Violetta się rozłączyła wzięła torebkę i pojechała tramwajem do szpitala gdzie leży Leon . Co się stało z Leonem? Czy wyjdzie
z tego cały? Ciąg dalszy nastąpi ...

                   








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat~!~