wtorek, 16 lipca 2013

odcinek 2

Leon zapytał Olgę czy może zobaczyć jak się czuję  Violetta . Olga zgodziła się żeby zajrzał na chwilę bo jest bardzo przemęczona i bardzo smutna . Leon poszedł i zapukał do drzwi . Leon powiedział
kiedy wszedł : Hej jak się czujesz ? Violetta : Dobrze . A po co przyszedłeś ? Żeby mi powiedzieć że już znalazłeś dziewczynę !!! ( Violetta tak mocno krzyknęła to ostatnie zdanie , że już prawie
straciła by głos) . Leon rzekł : Chciałem zobaczyć czego nie ma ciebie w Studiu , ale skoro tak się złościsz to sobie lepiej pójdę na razie . Nazajutrz Viola czyła się o niebo lepiej więc poszła
do Studia . Spotkała tam Camilę która płakała . Viola zapytała : Co się stało Cami ? Camila : Ja , ja , ja ... Violetta : Co ja ? Camila : Bo taka nowa , wredna uczennica Ashley podkrada najlepsze
przyjaciółki . Podkradła już Naty i teraz Fran . Możesz udawać moją Best Friend ... ? A no tak jesteśmy Violetta : Ok , ale sorki naprawde bo się spiesze i nie płacz . Na lekcji z tańca Pablo
poprosił żebyśmy dobrali się w pary i zatańczyli dziwnym cudem ... wolnego !!! Każda dziewczyna miała mieć partnera . Francesca była z Braco , Camila z Brodwayem , Napo z Leną , Andres z Ludmiłą ,
Ashley z Leonem i Violetta z Tomasem . Kiedy Violetta usłyszała z Tomasem trochę się ucieszyła , a z drugiej strony nie bardzo . Kiedy Pablo włączył muzykę wszyscy zaczęli tańczyć . Pierwsza para
która to opanowała to Camila z Brodwayem , potem Ashley z Leonem , następnie Violetta z Tomasem później Andres z Ludmiłą , jeszcze później Napo z Leną i na samym końcu Francesca z Braco . Gdy
wszyscy już bez problemu tańczyli wolnego to mogli chwilę odpocząć . Tomas powiedział do Violetty : Bardzo ładnie tańczysz . Violetta : Dzięki ty też . Później kiedy Viola zaczęła śmiać się z Tomasem
Leon zrobił złowrogą minę i udawał że się fajnie dogaduje z Ashley chociaż Ashley nie chciała wogóle zaprzyjaźniać się z Leonem wogóle . Po lekcjach Violetta miała iść do domu gdy podszedł do niej
Tomas i rzekł : Możesz wpaść za godzinę do parku ? Violetta : Po co ? Tomas : Niespodzianka , to jak ? Violetta : Ok to za godzinę . Viola od razu poszła do domu . Przebrała sie i uciekła tak , że
German nawet jej nie zauważył . Tomas i Violetta nie wiedzieli że tą rozmowę podsłuchiwał ... Leon !!! Tomas czekał na Violę . Kiedy Viola przyszła zauważyła dużo jedzenia i napoje .
To piknik - powiedział Tomas . Wygląda apatycznie , to co zaczynamy jeść ? - zapytała Violetta . Tomas : Oczywiście . Gdy jedli Tomas pytał Violę czego pragnie najbardziej ? Jak ma pasję itp .
Wreszcie Tomas zapytał : Słuchaj , a co czujesz do mnie ? Violetta : Tomas czuje do Ciebie przyjaźń i ... Tomas : Iii ... ( Za nim Violetta odpowiedziała Leon schwoał się w krzakach i wszystko
podsłychiwał ) Violetta : Odkąd zerwałam z Leonem czuję do Ciebie coś więcej niż tylko przyjaźń ... Tomas : Czyli co czujesz ? Violetta : MIŁOŚĆ ♥ . Leon był zaszokowany co usłyszał i wyskoczył z
krzaków i powiedział : To ja już wszystko wiem ! Ciąg dalszy nastąpi ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat~!~